۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85127443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال اثر به جشنواره بین المللی پانتومیم تمدید شد

زنجان - ایرنا - دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم گفت: به دلیل تغییر موعد برگزاری این رویداد، مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان تا آخر مرداد ماه امسال تمدید شد.

ساسان قجر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشتر مقرر شده بود جشنواره در تیرماه برگزار شود ولی به دلیل همزمانی آن با جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی، زمان برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم به مهرماه موکول شد.

وی با بیان اینکه نتایج بازبینی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تا ۱۰ شهریور اعلام می شود، اظهار کرد: دومین جشنواره بین المللی پانتومیم به میزبانی استان زنجان از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم گفت: سال گذشته گروه های مختلف خارجی متقاضی حضور در این جشنواره بودند که به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها، حضور گروه های خارجی در این رویداد هنری به این دوره موکول شد.

قجر افزود: در نخستین دوره جشنواره پانتومیم ۱۱ اثر از بین ۴۱ اثر متقاضی حضور در این جشنواره از داخل کشور، در مرحله نهایی این رویداد به روی صحنه رفتند.

وی یادآور شد: شماره تماس ۰۹۱۹۰۶۱۹۰۵۵ در پیام رسان ها و تلفن ۰۲۴۳۳۴۴۳۰۶۱ راه‌های ارتباط با دبیرخانه جشنواره بین المللی پانتومیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha