۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85127503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دونده سبزواری رکورد ماده ۱۰۰ متر بامانع بانوان را شکست

سبزوار- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: "حمیده اسماعیل‌نژاد"، دونده سبزواری در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد با شکستن رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر بانوان، عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

حسین شهابی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ این دونده سبزواری قهرمان دوهای سرعت بانوان کشور در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد ضمن شکست رکورد ملی در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این دونده ملی‌پوش با شرکت در رقابت‌های بین المللی دو و میدانی شهر ارزروم در کشور ترکیه با ثبت زمان ۱۱.۴۳ ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی این ماده موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

شهابی با بیان اینکه رکورد قبلی این ماده با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه در اختیار "فرزانه فصیحی" بوده است، گفت: رکورد ملی خانم اسماعیل‌نژاد پس از تایید تست دوپینگ از سوی کمیته پزشکی ثبت خواهد شد.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۴۵ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha