۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85127589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باد ، باران و گرد و خاک در راه استان فارس

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85127589
باد ، باران و گرد و خاک در  راه استان فارس

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد :‌با توجه به بررسی آخرین نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر امروز چهارشنبه دهم خرداد تا فردا برخی مناطق استان با افزایش ابر،‌ گاهی رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش خفیف باران مواجه می شود.

مدیرکل هواشناسی فارس چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه جدید از بعد از ظهر امروز چهارشنبه برای برخی نقاط جنوب شرقی استان پیش بینی شده ، افزایش ابر گاهی رعد برق ، وزش باد و احتمال بارش خفیف باران در این مناطق گزارش شده است.

جنوب و غرب استان گرد و خاک ‌

مسعود حقیقت ادامه داد:‌همچنین این سامانه برای پنجشنبه ۱۱خرداد هم در سطح استان افزایش سرعت وزش باد و در مناطق جنوبی و غربی استان گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد:‌ در روزهای آینده ماندگاری هوای گرم در سطح استان ادامه داشته است.

بارش پراکنده ۱۲ و ۱۳ خرداد , شیراز

مدیر کل هواشناسی استان فارس همچنین اعلام کرد ٰ‌: هوای شیراز در روزهای ۱۲ و ۱۳ خرداد با افزایش ابر، وزش باد و گاهی بارش پراکنده گزارش شده است.

به گزارش ایرنا اداره کل هواشناسی فارس پیشتر با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش پراکنده رگبار بهاری، رعد و برق و در بعد از ظهرها همراه با وزش باد، از هفتم تا نهم خرداد در برخی نقاط استان فارس هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha