۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85127735
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

موتور سیکلت‌های قاچاق در زنجان کشف و توقیف شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبر: 85127735
موتور سیکلت‌های قاچاق در زنجان کشف و توقیف شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف سه دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان سرهنگ ایرج خانی پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی محل نگهداری چند دستگاه موتورسیکلت سنگین شده و بعداز هماهنگی قضایی در قالب ۲ اکیپ به محل اعزام شدند و در بازرسی از آنجا تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت هندا ۱۳۰۰ سی سی و یک دستگاه موتورسیکلت کاوازکی ۱۴۰۰ سی سی فاقد مجوز کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه مراتب قاچاق و ممنوعه بودن این موتورسیکلت ها محرز شد اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی ریالی این سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: موتورسیکلت ها توقیف و با دستور قضایی تحویل املاک تملیکی شد.

۲۵ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف انبار سوخت خارج از شبکه توزیع به مقدار ۲۵ هزار لیتر از یک انباری در مرکز این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از محل انبار سوخت، خارج از شبکه توزیع در یک انباری مطلع شدند و مراتب توقیف دردستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با اخذ دستور قضایی و همراهی عوامل شرکت نفت ماموران به انباری مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل ۲۵ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل خارج از شبکه توزیع را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به محرز شدن قاچاق سوخت کشف شده، تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجرای طرح عاصفات سه کیلو و ۸۵۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد و ۱۵ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیری شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده مقدماتی ۶ نفر خرده فروش به مرجع قضایی و ۹ نفر معتاد متجاهر به کمپ معرفی شدند، افزود: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha