قاتل اسدآبادی در پاکدشت دستگیر شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85127788
قاتل اسدآبادی در پاکدشت دستگیر شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: قاتل اسدآبادی با انجام اقدامات پلیسی در مخفیگاه خود شهرستان پاکدشت شناسایی و پس از گرفتن نیابت قضایی توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به اسدآباد منتقل شد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ افشین یاری در این باره توضیح داد: در پی وقوع یک فقره اختلاف ملکی در روستاهای اسدآباد طرفین با هم نزاع داشتند و یکی از طرفین به قتل رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نزاع در محل اراضی مورد بحث رخداده بود و طرفین نیز دارای نسبت خویشاوندی بودند، پیرمردی ۶۳ساله که یکی از طرفین بود با سلاح گرم از سوی پسرش کشته شد و پسرش هم مجروح و قبل از رسیدن ماموران از محل فرار کرده بود.

سرهنگ یاری اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به قتل حین درگیری اعتراف کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

کشف ۱۰هزار لیترسوخت قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک شدند.

سردار "رضا زارعی" افزود: در همین راستا خودروها متوقف که در بررسی از آن مشخص شد کامیون حامل فرآورده نفتی از نوع نفت گاز به صورت جاساز است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه کامیون توقیف و راننده دستگیر شد که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان "تویسرکان" از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی "ولاشجرد" شهرستان تویسرکان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه تراکتور در حال تردد، مشکوک شدند.

سرهنگ "رضا نوری" در تشریح این خبر افزود: در همین راستا این تراکتور متوقف و در بازرسی از تانکر چرخدار آن که ویژه حامل آب برای آبیاری مزارع بود، ۲ هزار لیتر گازوئیل بدون مجوز و مدارک قانونی کشف شد.

وی بیان کرد: در این رابطه تراکتور به همراه تانکر مربوطه و گازوئیل مکشوفه توقیف و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و تحویل دایره مبارزه با کالای قاچاق شهرستان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha