جشن خودکفایی ۲ هزار مجری طرح اشتغال در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- جشن خودکفایی ۲ هزار مجری طرح اشتغال، توزیع و اهدای یک‌هزار و ۶۶۵ دستگاه لوازم ضروری زندگی، افتتاح ۲۰واحد مسکن مددجویی، کلنگ‌زنی ۵۲۵ واحد مسکن مددجویی و توزیع و آیین اهدای پنج هزار بسته نوشت افزار همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) روز چهارشنبه با حضور رییس کمیته امداد امام در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین اظهار داشت:در دولت سیزدهم دستاوردها و اقدامات خوبی حاصل شده است که یکی از عوامل تاثیرگذار آن تمسک رییس‌جمهور مردمی به امام رضا علیه‌السلام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: اقدامات آیت‌الله رییسی پربرکت تر و چشمگیرتر بوده است که این را یک نعمت خدادادی می‌دانیم .

وی تصریح کرد: هر کدام از ما هر چه می‌توانیم به ائمه اطهار تمسک جوییم تا عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۴۳ هزار و ۹۴۸ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۳ هزار و ۴۰۶ نفر زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند که با اجرای طرح‌های توانمندسازی از جمله تامین مسکن، اشتغال زمینه خودکفایی جامعه هدف فراهم خواهد شد و امید است با خودکفا کردن جمعیت زیادی از افراد تحت پوشش، فقط سالمندان و بیماران سخت، زیرپوشش این نهاد قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha