۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبر: 85127867
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: پرداخت وام‌های تکلیفی مسکن با نگاه ارباب- رعیتی نباشد

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: در زمینه پرداخت وامهای تکلیفی مسکن از بانک‌های استان خواستاریم که روش خدمت خود را بر مبنای تکریم ارباب رجوع قرار دهند و با نگاه ارباب- رعیتی این وام‌ها را پرداخت نکنند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان افزود: درخواست داریم با مردم با احترام و آنچه که در شان آنهاست رفتار شود، این تسهیلات تکلیفی، قانون است و بانک ها ملزم به پرداخت آن هستند لذا باید روش ها را تسهیل کنند.

وی در ادامه مسئولیت مستقیم پروژه های نهضت ملی مسکن را شخص فرماندار هر شهرستان دانست و گفت: باید جلسات شورا نیز با حضور فرماندار برگزار شود و ما از فرماندار پاسخ می خواهیم و باید از ارگانهای دیگر نیز پیگیری لازم را داشته باشند.

فاطمی ادامه داد: مخاطب مستقیم بایدها و نباید های پروژه ملی مسکن شخص فرمانداران هستند و ما از فرماندارها پیشرفت پروژه ها را می خواهیم و آنها نیز باید از دیگر مدیران و ارگانها پاسخگویی را مطالبه کنند.

استاندار یزد: پرداخت وام‌های تکلیفی مسکن با نگاه ارباب- رعیتی نباشد

احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این نشست گفت: در زمینه تامین زمین جهت احداث صنعت شهرها ، سایت های لازم مشخص شده و برخی از استعلامات قانونی نیز انجام و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تا هفته آینده این سایت ها به واحدهای صنعتی واگذار خواهد شد تا فعالیت اجرایی خود را آغاز کنند.

علیرضا نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی استان یزد نیر در این نشست گفت: در مورد مسکن روستایی خوشبختانه با تلاشی که شد جایگاه استان ارتقا یافت و بانک کشاورزی ، پست بانک و سپه عملکرد عالی داشته و بانک ملت عملکرد متوسط و بانک های رفاه، صادرات،تجارت ، ملی و مسکن نیز عملکرد ضعیف داشتند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha