۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85127872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 اردوی متمرکز تیم ملی ترای‌اتلون(سه گانه) مردان در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش های سه گانه استان زنجان گفت: اردوی متمرکز تیم ملی ترای‌اتلون(سه گانه) مردان در رده سنی امید و جوانان از مروز/ چهارشنبه /دهم خردادماه با دعوت از ۱۵ ملی‌پوش به میزبانی شهر زنجان آغاز شد.

علی مشهدلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع دعوت شدگان، چهار ملی پوش به نام های مهدی انصاری، پوریا شامی، آرتین نصیری و مهدی شافعیان، زنجانی هستند.

وی اضافه کرد: این اردو در ۲ مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن، به مدت ۶ روز جریان دارد و پس استراحت یک هفته ای مرحله دوم نیز در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: در مرحله اول اردوی تیم ملی ترای‌اتلون(سه گانه)، نفرات منتخب به اردوی دوم هدایت می شوند که در نهایت برترین ها جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا که سوم و چهارم تیر سال جاری در کشور ژاپن برگزار خواهد داد، اعزام می شوند.

وی با اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری اردوی مطلوب در زنجان اندیشیده شده است، اظهار کرد: زنجان جزء سه استان برتر ترای‌اتلون(سه گانه) مردان در رده سنی جوانان است بطوری که طی سه سال گذشته همواره قهرمان کشور بوده است.

سرپرست اردوی تیم ملی ترای‌اتلون(سه گانه) مردان خاطرنشان کرد: جوانان شایسته زنجانی نیز با توجه به توانمندی های بالا شانس حضور در تیم ملی را دارند که امیدواریم با تحقق این مهم در مسابقات آسیایی نیز درخشش خوبی داشته باشند.

ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه گانه از سال ۲۰۰۰ میلادی در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha