اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با تپانچه در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - هشتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با تپانچه بادی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی باکو به میزبانی کرمانشاه روز چهارشنبه آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز چهارشنبه در جریان بازدید از برگزاری این اردو که در سالن شهید یاری مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه در حال برگزاری است به خبرنگار ایرنا گفت: این اردو از روز گذشته در این شهر آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

منوچهر حاتمی افزود: در این دوره از اردو که هشتمین مرحله آن است ۶ نفر از ملی پوشان تپانچه حضور دارند.

اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با تپانچه در کرمانشاه آغاز شد

وی یادآور شد: در بخش بانوان هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی، زینب طوماری و مینا قربانی و در بخش آقایان هم رسول عفتی و سجاد پورحسینی در این اردو حضور دارند که خود را برای حضور شایسته در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در کشور آذربایجان که مردادماه امسال برگزار خواهخد شد آماده می کنند.

حاتمی اضافه کرد: در این اردو محسن نصر اصفهانی به عنوان سرمربی و مریم سلطانی به عنوان مربی هدایت تیم ملی تپانچه را برعهده دارند.

اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با تپانچه در کرمانشاه آغاز شد

وی افزود: سالن شهید یاری کرمانشاه یکی از بهترین سالن های تیراندازی کشور در ماده ۱۰ متر است که می تواند نقش مهمی در آماده سازی مناسب ملی پوشان حاضر در این اردو داشته باشد.

به گزارش ایرنا، محمدرسول عفتی تیرانداز شایسته اهل اسلام آباد غرب استان کرمانشاه، که ۲۴ سال سن دارد نیز در این اردو حضور دارد.

هم اکنون ۲۶۰ تیرانداز فعال در این رشته در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha