۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85128019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه رشته جدید ارشد به دانشگاه پیام‌نور کرمان افزوده شد

کرمان- ایرنا- رییس دانشگاه پیام‌نور کرمان با اشاره به اینکه ینک ۳۲ رشته محل ارشد در این دانشگاه وجود دارد، گفت: مجوز سه رشته جدید کارشناسی ارشد به دانشگاه در سطح استان کسب شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمان، فاطمه معین‌الدینی افزود: با مجوز دفتر گسترش آموزش عالی وزرات علوم، امکان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی در دانشگاه پیام نور واحد شهربابک و رشته حقوق بین الملل در مرکز کرمان فراهم شده است.

وی ادامه داد، با توجه به وجود ۱۲ عضو علمی دانشیار و ۶۱ عضو علمی استادیار در دانشگاه پیام نور استان، تلاش ها در ارتقای تحصیلات تکمیلی دانشگاه با توجه به این سرمایه علمی ادامه خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم همچنان رشته های جدید و مورد نیاز جامعه را که چشم انداز اشتغال بهتری برای آنها وجود دارد دایر کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان تصریح کرد: پذیرش برای رشته‌های حسابداری و مدیریت دولتی واحد شهربابک از سال ۱۴۰۲ و پذیرش دانشجو در رشته حقوق بین‌الملل مرکز کرمان از سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

به گزارش ایرنا براساس آمارها اکنون حدود ۱۵ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در ۲۸ واحد پیام نور استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha