۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85128151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون تنیس: کیش گیمز نمونه‌ای از رویدادهای ورزشی خلاقانه است

کیش - ایرنا - رییس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیازمند برگزاری رویدادهای ورزشی خلاقانه در کشور هستیم، گفت: «کیش گیمز» نمونه‌ای از رویدادهای خلاقانه ورزشی که باید به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داوود عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از راهبردهای اصلی پیشرفت و ارتقای ورزش در هر سطحی برگزاری رویدادهای مرتبط و خلاقانه است، اظهار کرد: ایده برگزاری و شیوه اجرای نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش، با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز تفریحی، اقتصادی و مخاطبان عمومی، نوآورانه و خلاقانه است و بدون اغراق باید گفت برگزاری رویداد ملی کیش گیمز با این کیفیت و آنهم در این شرایط اقتصادی قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های ورزشی کیش گیمز سبک و مدل متفاوتی از سایر رویدادها و مسابقات ورزش کشور را به نمایش گذاشته و بدون شک بزودی شاهد طراحی مشابهی در سایر فدراسیون‌ها و بخش‌های مختلف ورزش کشور خواهیم بود.

رییس فدراسیون تنیس افزود: با توجه برگزاری حرفه‌ای مسابقات تنیس ساحلی در رویداد بزرگ‌ کیش گیمز، این دستاورد بزرگ را باید خدمت وزیر ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون تازه تاسیس ورزش‌های دریایی و ساحلی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، رشته تنیس ساحلی یکی از رشته‌های حاضر در رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳ بود که با کیفیت بسیار مناسبی با همکاری بخش خصوصی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha