درویش: بیرانوند سرمایه ملی است/ گل‌محمدی باید در پرسپولیس بماند

تهران- ایرنا- مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند سرمایه ملی است و باید به او احترام گذاشته شود.

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی در مقابل استقلال اظهار داشت: خداراشکر تیم آماده بازی است تا یک جام دیگر برای علاقمندان بی‌شماری که برای این بازی لحظه شماری می‌کنند، به ارمغان بیاورد و از این روز خوش‌یمن‌تر نخواهیم داشت. ولادت علی‌بن‌موسی‌رضا(ع) است و قهرمانی در جام حذفی بهترین کادویی است که می‌توانیم به هواداران پرسپولیس در این روز بدهیم. تمام بازیکنان برای این عنوان تلاش می‌کنند.

درویش در رابطه با صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور در رابطه با ممنوعیت قراردادهای دلاری اظهار داشت: حتما باید برای این بخشنامه‌ یک تحلیلی وجود داشته باشد. تکلیف بازیکنی که از قبل قرارداد دارد چه می‌شود؟ البته این یک مسئله خامی است و زمان بیشتری نیاز دارد تا بررسی‌های کارشناسی انجام بگیرد و راهکار درست برای آن صورت بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با برخورد هواداران استقلال با علیرضا بیرانوند و فحاشی به او و صحبت‌های دیروز ریکاردو ساپینتو در مورد بیرانوند گفت: بیرانوند فردای همان روز از هوادارن استقلال عذرخواهی کرد. همیشه او به خوش اخلاقی مشهور بوده است، حالا هوادارن استقلال نیز باید این را بدانند که بیرانوند برازنده‌ترین دروازه‌بان آسیاست و او سرمایه ملی است و باید به سرمایه ملی احترام بگذاریم. چه این سرمایه استقلالی باشد چه پرسپولیسی فرقی نمی‌کند و شاید بعضی از تماشاگرنماها این حرکات را انجام می‌دهند و واقعا تماشاگر واقعی فوتبال به سرمایه ملی خود بی احترامی نمی‌کند.

درویش در رابطه با ادامه همگاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس اظهار داشت: گل‌محمدی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا باید بماند و این اخبار بیشتر حواشی فضای مجازی است.

وی در رابطه با جضور علی پروین در تمرین پرسپولیس گفت: پروین بزرگ فوتبال و بزرگ پرسپولیس است. برای ایجاد نشاط بیشتر در تیم نیاز است که پیشکسوتان حمایت کنند و پروین نیز برای همین امر به تمرین آمده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha