روستا بازار سنقر با هدف حذف واسطه ها توسعه می یابد

کرمانشاه – ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه روستا بازار در شهرستان سنقر کلیایی توسعه می یابد، گفت: هدف از ایجاد این روستا بازارها عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با قیمت مناسب و حذف دلال‌ها و واسطه‌گری است.

به گزارش ایرنا، ایرج صفایی عصر چهارشنبه در جلسه آیین معارفه و تکریم رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سنقر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، خواستار حمایت بیش از پیش فرماندار از شبکه تعاونی های روستایی شهرستان و همچنین تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در کمیته برنامه ریزی شهرستان گردید که با قول مساعد فرماندار همراه بود.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شرکت های تعاونی روستایی خواستار مساعدت فرماندار در خصوص واگذاری توزیع آرد روستایی و شهری به شبکه تعاونی های روستایی شهرستان سنقر که این موضوع نیز مورد استقبال فرماندار شهرستان قرار گرفت.

در این دیدار از زحمات «فلاحی» رئیس سابق اداره تعاون روستایی شهرستان تقدیر و «مائده حبشی» به عنوان رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان صحنه معرفی گردید.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان سنقر در بازدید از محل روستا بازار شهرستان سنقر افزود: یکی از برنامه های اولویت دار شبکه تعاونی های روستایی شهرستان سنقر توسعه روستا بازار فعلی می باشد که امید است با تلاش و پیگیری اتحادیه تعاونی های روستایی شهرستان در سال جاری این طرح اجرایی شود.

صفایی با مدیران عامل و ارکان شبکه تعاونی های روستایی شهرستان سنقر نیز دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تعاونی های روستایی شهرستان قرار گرفت و در این خصوص دستورات لازم را صادر نمود.

شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha