۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵
کد خبر: 85128344
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قاتل جوان ۱۹ ساله در مخفیگاهش دستگیر شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵
کد خبر: 85128344
قاتل جوان ۱۹ ساله در مخفیگاهش دستگیر شد

کرمانشاه – ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل ۵۷ ساله ای خبر داد که با شلیک چند گلوله جوان ۱۹ ساله ای را در روستاهای شهرستان کرمانشاه به قتل رسانده بود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی کرمی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل جوانی ۱۹ ساله بر اثر شلیک گلوله، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری که مردی ۵۷ ساله بود در روستاهای بین شهرستان های هرسین و صحنه شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

کرمی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را از این کار کتک کاری مقتول با فرزندش حین چرای گوسفندان به علت اختلافات خانوادگی قبلی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق کشف شده با ارزش میلیاردی در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ «فضل الله پرنو» در تشریح این خبر گفت : روز گذشته ماموران کلانتری مرکزی پاوه حین گشت زنی در سطح شهر موفق به شناسایی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۵۰۰ سی سی غیر مجاز شدند.

وی افزود : بررسی های انجام شده از سامانه های پلیس آگاهی نشان داد موتور سیکلت مذکور به صورت قاچاقی وارد کشور شده است ، به همین دلیل با هماهنگی مقام قضایی موتور سیکلت توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد .

این مقام انتظامی در خاتمه ارزش موتور سیکلت مذکور را چهار میلیارد ریال اعلام کرد .

گاوداری متروکه محل احتکار ۱۸ تن کود شیمیایی بود

فرمانده انتظامی روانسر از کشف مقدار ۱۸ تن کود شیمیایی احتکاری از یک گاوداری متروکه خبر داد .

سرهنگ «احمد رستمی» در تشریح این خبر بیان داشت : در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی از شهروندان مبنی بر احتکار و فروش خارج از شبکه کود شیمیایی توسط فردی به هویت معلوم در یکی از مناطق روستایی شهرستان روانسر ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : در این راستا با هماهنگی مقام قضایی از محل شناسایی شده که یک واحد گاوداری متروکه بود بازرسی بعمل آمد ؛ و در نتیجه مقدار ۱۸ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده به همراه یک دستگاه ماشین دوخت مخصوص بسته بندی کیسه های کود شیمیایی کشف شد .

این مقام انتظامی در خاتمه ارزش کشفیات مذکور را ۲ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریالی اعلام کرد .

دستبند بر دستان ۲ شکارچی غیر مجاز در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از دستگیر شدن ۲ شکارچی غیر مجاز طی ۲ عملیات جداگانه خبر داد .

سرهنگ «شهرام کسانی» در تشریح این خبر بیان داشت : ظهر روز گذشته ، در پی دریافت اخباری از شهروندان مبنی بر حضور شکارچی غیر مجاز در یکی از مناطق بخش ازگله شهرستان ثلاث باباجانی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد : در این راستا پس از هماهنگی با مقام قضایی ، ماموران پلیس اطلاعات با همراهی اکیپی از کارکنان اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان در محل حاضر و مشاهده کردند فردی به هویت معلوم با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به شکار غیر مجاز پرندگان کرده است .

این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف ۱۳ قطعه پرنده ذبح شده از این شکارچی غیرمجاز ، تصریح کرد : در این زمینه متهم دستگیر و سلاح وی نیز توقیف شد .

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی همچنین از دستگیر شدن یک شکارچی غیرمجاز دیگر توسط ماموران کلانتری مرکزی شهرستان خبر داد و افزود : در بازرسی از منزل مسکونی این متهم نیز چهار قطعه کبک وحشی بصورت زنده کشف شد .

توقیف ۵۱۵ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلف سرعت غیرمجاز

رئیس پلیس راهور استان گفت : در دوماهه ابتدایی سال جاری ۵۱۵ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلف سرعت غیرمجاز در معابر شهری توقیف شدند.

«سرهنگ محمد حیدری» در این زمینه اظهار داشت: بر روی خودروی رانندگانی که با سرعت غیرمجاز رانندگی می کنند توقیف سیستمی ثبت می شود و در اولین فرصت خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی افزود : مدت زمان توقیف در مرحله اول ۱۵ روز است و برای ترخیص ضمن طی نمودن مراحل قانونی، راننده باید در کلاس های آموزشی شرکت نموده و تعهد نامه ای مبنی بر عدم ارتکاب مجدد تخلف و پایبندی به قانون را از دفاتر ثبت اسناد رسمی اخذ و ارائه کند.

این مقام انتظامی در خاتمه ضمن اشاره به توقیف توقیف ۵۱۵ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلف سرعت غیرمجاز در سطح شهر کرمانشاه طی ۲ ماه ابتدایی سال ، خاطر نشان کرد : از این تعداد خودرو تا کنون ۱۲۴ دستگاه پس از سیر مراحل قانونی رفع توقیف شده اند.

توقیف محموله سیگار قاچاق در پاوه

ماموران انتظامی پاوه در عملیاتی موفق به کشف ۶۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

ماموران پلیس امنیت عمومی پاوه پس از اطلاع از دپوی تعداد زیادی سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از منزل مذکور موفق به کشف ۶۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha