۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۲۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85128476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن نظامی صهیونیست در تیراندازی نیروهای مقاومت فلسطین

تهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین به سمت نظامیان صهیونیست در یک شهرک صهیونیستی واقع در شمال الخلیل تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نیروهای واکنش سریع مقاومت فلسطین در بیت امر اعلام کرد که نیروهای این گروه به سمت نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی «کرمی تسور» واقع در بیت امر در شمال الخلیل تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت یک نظامی صهیونیست را در جریان این عملیات زخمی کردند و به سلامت به مواضع خود بازگشتند.

نیروهای واکنش سریع مقاومت فلسطین در بیت امر اعلام کرد که این عملیات در پاسخ به یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای فلسطینی، اشغال اراضی فلسطینی و محاصره نابلس انجام شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha