۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85128549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن شام میلاد امام رضا(ع) در گناوه با حضور خدام رضوی

گناوه - ایرنا - همزمان با دهه کرامت، جشن شام میلاد حضرت امام رضا(ع) در گناوه با حضور دومین کاروان زیرسایه خورشید خدام رضوی در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین معنوی و عرفانی، ساعات معنوی خوب و بامحتوایی با برنامه‌های مختلف به همت ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره زیرسایه خورشید این شهرستان برای دوستداران امام شیعیان جهان ارایه شد.

این آیین که با لحظات شاد و مفرح و معنوی که برای حاضران فراهم شده بود ، جلوه خاصی به خود گرفت و حس نشستن در صحن امام رئوف برای همگان ایجاد شده بود.

خدام رضوی در بدو ورود با دردست داشتن پرچم متبرک شده شهر را عطرافشانی و بر سر مزار شهدای گمنام رفته و با قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

در ادامه این برنامه، صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط یکی از مداحان این شهر قرائت و سپس سرود همگانی امام رضایی و سلام فرمانده توسط نونهالان موسسه قرآنی ریحانه النبی به اجرا در آمد.

سخنرانی یکی از روحانیون اعزامی از مشهدالرضا(ع) و مداحی یکی از خدام رضوی، تقدیر و تجلیل از ورزشکاران مدال آور شهرستان گناوه در مسابقات ملی و بین‌المللی نیز به همت کانون خادمیان رضوی و شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

جشن شام میلاد امام رضا(ع) در گناوه با حضور خدام رضوی

قبل از اجرای این آیین، خدام رضوی در جمع نمازگزاران مسجد النبی (ص) حضور یافتند و از فعالان چهارشنبه امام رضایی تجلیل به عمل آمد.

پایان برنامه‌های شانزدهمین جشنواره زیرسایه خورشید در گناوه جشن میلاد امام رضا(ع) در روستای سربست باحضور دومین کاروان زیرسایه خورشید خدام رضوی بود.

برنامه‌های شانزدهمین جشنواره زیرسایه خورشید در بندرگناوه در ۲ نوبت از ابتدای هفته جاری با حضور خدام رضوی برگزار شد.

تجدید بیعت با شهدا، دیدار خدام رضوی با امام جمعه، تجلیل از نیروهای انتظامی، نخبگان عملی قرآنی خانواده‌های دهه ۶۰ و ۷۰ و سنت حسنه تهنیک (اذان خواندن در گوش نوزادان) در حوزه علمیه خواهران، حضور خدام در منزل شهید فروتن و نوجوانان اهداکننده عضو این خانواده، مدافع حرم زنده یاد ناصر خرمی، جشن مردمی در جایگاه مصلای جمعه بندرریگ، دیدار با خانواده شهید احمدزاده و جانباز احمد پولادی در بندرریگ، دیدار خدام از کارکنان تحت پوشش و موسسه خیریه ضامن آهو، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان امیراالمومنین(ع) و سوانح سوختگی، تجلیل از روحانی عبدالعلی بدری و جشن دختران فاطمی از مهم‌ترین برنامه‌های کاروان اول زیرسایه خورشید در گناوه بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha