۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85128650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: طرحهای عمران روستایی در رشتخوار شتاب خوبی دارد

تربت‌حیدریه - ایرنا - فرماندار رشتخوار واقع در استان خراسان رضوی گفت که طرحهای عمران روستایی در این شهرستان با اولویت مناطق کم برخوردار شتاب خوبی دارد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا؛ حسین باهوش در مراسم بهره برداری از پروژه آسفالت ۹ هزار مترمربع معابر اصلی و فرعی روستای فاردق از توابع بخش مرکزی رشتخوار افزود: جدیت و پیگیری مسوولان این شهرستان باعث شده در جذب قیر و آسفالت برای معابر روستایی رتبه اول استان خراسان رضوی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: صرفنظر از آسفالت راههای روستایی ؛ طی سال گذشته عملیات آسفالت‌ ریزی در ۷۰ هزار متر مربع معابر روستاهای رشتخوار انجام شد و هم اکنون نیز ۵۴ هزار متر مربع دیگر آماده اجرا داریم.

فرماندار: طرحهای عمران روستایی در رشتخوار شتاب خوبی دارد

وی گفت: همچنین از سال گذشته در هر روستای رشتخوار یک یا ۲ پروژه در حوزه‌های مختلف به مرحله اجرا درآمد مثلا احداث یک زمین چمن مصنوعی در روستای فاردق مصوب شد که در دست انجام است.
فرماندار رشتخوار ضمن تقدیر از تلاش‌ و پیگیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس برای رفع مشکلات منطقه افزود: احداث یک سالن ورزشی چند منظوره در روستای اکبرآباد مصوب شده است و به محض تایید نهایی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

باهوش همچنین گفت: علیرغم اینکه رشتخوار در بحرانی‌ترین دشت آبی خراسان رضوی قرار دارد ؛ امسال و با برنامه ریزی صورت گرفته بحران قطعی آب آشامیدنی نخواهیم داشت هرچند با در نظر گرفتن تشدید خشکسالی، ضرورت رعایت الگوی مصرف و حفظ منابع ضروری است.

رشتخوار در حد فاصل شهرستانهای تربت حیدریه به خواف در نزدیکی مرز افغانستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha