۵۰ میلیارد ریال برای مجتمع خدماتی و رفاهی سه‌راهی جندالله ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه مساجد بین‌ راهی اربعین توسعه و تجهیز می‌شوند، از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای مجتمع خدماتی و رفاهی سه‌راهی جندالله در راستای رفاه حال زوار برای ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام‌نیا، روز پنجشنبه در جریان بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین از مجتمع خدمات به زائران اربعین حسینی در سه راهی جندالله صالح‌آباد، حسینیه قمر بنی هاشم(ع) تقاطع بخش صالح‌آباد و حسینیه روستای گلان بازدید و بر تجهیز و تکمیل این اماکن برای اسکان موقت زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

وی در جریان بازدید از مجتمع رفاهی سه راهی جندالله، اظهار کرد: امروز و در استمرار بازدیدهای میدانی به همراه معاونین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین بازدید بعمل آمد.

بهرام‌نیا افزود: یکی از مهمترین رویکردهای ستاد اربعین ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی برای زائران اربعین است و در همین راستا روز گذشته کار احداث مجتمع خدمات به زائران اربعین حسینی در سه راهی جندالله صالح‌آباد کلنگ‌زنی شد.

۵۰ میلیارد ریال برای مجتمع خدماتی و رفاهی سه‌راهی جندالله اختصاص یافت

استاندار ایلام با بیان اینکه در این مرکز مسجد، سالن غذاخوری، آشپزخانه، ۴۴ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۲ چشمه حمام و پارکینگ جانمایی شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل احداث ۴۴ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۲ چشمه حمام حدود ۵۰ میلیارد ریال است که با اختصاص این مبلغ تلاش می‌شود این امر تا اربعین سال جاری محقق شود.

وی همچنین در جریان بازدید از حسینیه قمر بنی هاشم(ع) تقاطع بخش صالح‌آباد و حسینیه روستای گلان، یادآور شد: فراهم کردن فضای جدید در جهت اسکان موقت برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد.

بهرام‌نیا اظهار کرد: مساجد بین راهی ظرفیت مناسبی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی اربعین است و توسعه و تکمیل مساجد بین راهی به جدیت در دستور کار قرار دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ۳۴ چشمه سرویس بهداشتی در حسینیه تقاطع صالح‌آباد و ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و در حسینیه گلان احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در بدو به ورود به شهرستان مهران به همراه معاونین سیاسی و امنیتی و امور عمرانی استاندار ایلام، تعدادی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل مرتبط با اربعین بر مزار ۲ شهید گمنام در سه راهی جندالله حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha