تیم شهیدشاملی کازرون ایران برابر نماینده چین پیروز شد

اصفهان - ایرنا - تیم شهیدشاملی کازرون یکی از ٢ نماینده ایران در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان، برابر نماینده چین پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه روز پنجشنبه در ورزشگاه شش هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان برگزار شد و تیم شهیدشاملی کازرون مقابل تیم جونیور چین با نتیجه ۳۹ بر ۳۲ به پیروزی رسید.

نماینده ایران در ابتدای نیمه نخست غافلگیر شد و عقب افتاد اما به خوبی توانست به بازی برگردد و نیمه نخست با برتری ۲۰ بر ۱۶ به سود شهیدشاملی کازرون به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی متعادل پیش رفت اما این نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون بود که در پایان با نتیجه ۳۹ بر ۳۲ مقابل جونیو چین به پیروزی دست پیدا کرد.

در دیگر رقابت امروز تیم الکاظمه کویت در مقابل تیم تی-اسپرت هندوستان با نتیجه ۴۳ بر ۲۰ به برتری دست یافت.

همچنین تیم الدحیل قطر مقابل تیم تاشکند ازبکستان با نتیجه ۳۹ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا امروز پنجشنبه در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان آغاز شده است و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

طبق قرعه‌کشی، دو تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بعنوان نمایندگان ایران، حریفان خود را شناخته‌اند که سپاهان در گروه "آ" (A) این مسابقات با نمایندگان هند، عمان، کزما اس سی کویت و الریان قطر به رقابت خواهد پرداخت.

در گروه "بی"(B) نیز تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الکویت کویت، الدحیل قطر، النجمه بحرین، جوانان چین و تاشکند ازبکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha