۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85129315
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

استخر بانوان ملایر پس از هفت سال بازگشایی شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبر: 85129315
استخر بانوان ملایر پس از هفت سال بازگشایی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استخر اختصاصی بانوان شهر ملایر پس از هفت سال تعطیلی، با حل و فصل موانع قانونی بازگشایی شد.

«علی حقیقی» روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: استخر بانوان ملایر که به دلیل مشکلات عدیده در حفظ و نگهداری توسط بهره برداران گذشته تعطیل شده بود، بازگشایی و در اختیار مردم ورزش دوست ملایر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این استخر سال گذشته از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار و تعمیرات اساسی و گسترده توسط سرمایه گذار جدید صورت گرفت.

حقیقی بیان کرد: با پایان یافتن مراحل عمرانی و تعمیرات اساسی استخر به ویژه در حوزه تاسیساتی، اکنون شاهد بازگشایی مجدد و استفاده شهروندان ملایری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته بسیاری از مجموعه‌های ورزشی بلاتکلیف با قدمت زیاد، با اختصاص بودجه لازم برای تکمیل و نیز مشارکت بخش خصوصی به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: امسال بهترین موقعیت برای ورزش دوستان رشته شنا است چرا که استخر بانوان کبودرآهنگ و ملایر را افتتاح کردیم و طی روزهای آینده نیز استخرهای اسدآباد و بانوان همدان نیز بهره برداری و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: شنا جزو رشته‌های مورد علاقه عموم مردم است به خصوص در فصول تعطیلی مدارس شاهد افزایش چشمگیر آمار ورزشکاران در استفاده از استخرها هستیم.

حقیقی با اشاره به رفع موانع قانونی استخر حجاب همدان پس از سال‌ها انتظار، گفت: این استخر از موقعیت بسیار مطلوبی برخوردار است که با راه‌اندازی آن جمعیت بانوان علاقه مند به رشته شنا را در نقاط مختلف شهر همدان تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی، توسعه مدارس شنا به ویژه برای سنین پایه را راهکار مناسبی برای ارتقای این رشته در استان دانست و افزود: باتوجه به نزدیکی فصل تابستان، باید در راستای بهره برداری مطلوب از استخرهای شنا در قالب طرح اوقات فراغت استفاده لازم نیز صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: تمامی شهرستان‌ها از استخرهای شنا برخوردار هستند و توجه جدی به همه شهرها در راستای توسعه متوازن در بخش ورزش داریم.

استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ مجموعه و سالن ورزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha