۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85129510
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: جبهه مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی است

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: جبهه مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران و اندیشه امام خمینی(ره) برای مقابله با توطئه های نظام استکباری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: انقلابی که به رهبری امام راحل(ره) پیروز شد برگرفته از اندیشه پیامبران الهی بود و اکنون این تفکر به کشورهای گوناگون نفوذ کرده است.

وی افزود: انقلاب های مختلفی در دنیا به دلیل مسائل اجتماعی، سیاسی و یا تعارض منافع میان گروه ها رخ داده اما هیچکدام دوام نیاورده است.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: این در حالی است که نهضت تاریخی امام راحل(ره)، انقلابی جامع در تمامی حوزه های اجتماعی سیاسی و اندیشه بود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: حرکت امام خمینی(ره) متفاوت از اقدامات سایر علما در ایران بود به گونه ای که ایشان بر این باور بودند که دین خداوند باید در تمام زمینه ها ورود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دین، مساله اصلی در انقلاب اسلامی ایران بود تا جایی که دین باید در تمامی بخش ها احیا شود که این امر بدون وجود حکومت اسلامی امکان نداشت.

وی با بیان اینکه منافع و حق مردم در دین خداوند نهفته است، گفت: مبارزه امام راحل (ره)، تنها محدود به شاه نبود بلکه با تمامی طاغوت ها، اسراییل و نظام استکباری مبارزه می کردند از این رو با پیروزی انقلاب، کار این شخصیت بزرگوار به پایان نرسید.

حجت الاسلام نوری با اشاره به تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب برای هدایت کشور، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فردی با تقوا، ساده زیست و عالم به مسائل سیاسی است به گونه ای که با اقدامات شجاعانه ایشان تاکنون این نظام اسلامی با وجود توطئه های گوناگون دشمن سرپا مانده و مسیر پیشرفت را ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha