پیروزی تیم هندبال النجمه بحرین در برابر الدحیل قطر 

اصفهان - ایرنا - دیدار تیم‌های الدحیل قطر و  النجمه بحرین در دومین روز رقابت‌های مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان با پیروزی تیم النجمه به پایان رسید. 

به گزارش ایرنا، در چهارمین دیدار از روز دوم رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۲ خرداد به مصاف یکدیگر رفتند.
در نیمه نخست بازی نزدیک و متعادل دنبال شد اما در نهایت الدحیل توانست برتری خود را تثبیت کند و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به پیروزی رسید.
در نیمه دوم تیم النجمه تلاش زیادی کرد و توانست امتیازات عقب افتاده را جبران و در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی دست پیدا کند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا دیروز پنجشنبه در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان آغاز شد و تا بیستم این ماه ادامه دارد.
طبق قرعه‌کشی، ۲ تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بعنوان نمایندگان ایران، حریفان خود را شناخته‌اند که سپاهان در گروه "آ" (A) این مسابقات با نمایندگان هند، عمان، کزما اس سی کویت و الریان قطر به رقابت خواهد پرداخت.
در گروه "بی"(B) نیز تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الکویت کویت، الدحیل قطر، النجمه بحرین، جوانان چین و تاشکند ازبکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha