دانش آموزان سوری برای شرکت در امتحانات از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها به حلب می‌روند

دمشق- ایرنا- با هماهنگی دولت سوریه بیش از ۲ هزار دانش آموز سوری برای شرکت در امتحانات از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها در حومه حلب خارج می‌شوند.

به گزارش ایرنا ازخبرگزای دولتی سوریه سانا ، اولین دسته از دانش آموزان پایه نهم از مناطق تحت کنترل سازمان‌های تروریستی از طریق گذرگاه التایهه در حومه حلب به منظور آمادگی برای شرکت در امتحانات نهایی عمومی و شرعی وارد حلب شدند.

دانش آموزان سوری برای شرکت درامتحانات از مناطق تحت کنترل تروریستها به حلب می روند

سرهنگ سرگئی ولادیمیرویچ، رئیس مرکز هماهنگی روسیه در حلب به خبرنگاران گفت: با هماهنگی دولت سوریه، دانش آموزان ورودی از طریق گذرگاه التایهه برای شرکت در امتحانات نهایی عمومی و نظارت بر پذیرش و انتقال آنها به مراکز میزبانی پذیرفته می شوند.

دانش آموزان سوری برای شرکت درامتحانات از مناطق تحت کنترل تروریستها به حلب می روند

بقایای گروه تروریستی داعش در بخش های دور افتاده در منطقه صحرای سوریه حضور دارند و هر از چند گاهی به مواضع ارتش سوریه یا غیرنظامیان سوری حمله می کنند.

در دو استان شمال غرب سوریه یعنی ادلب و حلب (هم مرز با ترکیه) که بخش هایی از این دو استان در تصرف گروه های تروریستی می باشد، از یک سو گروه های تروریستی به جان هم افتاده اند و از سوی دیگر این مناطق با بمباران روس ها مواجه شده و خسارات زیادی به تروریست ها وارد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha