نسل جدید به انقلاب و نظام وفادار است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهد که نسل جدید مثل نسل قدیم، وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت جمعه شب در انتهای برنامه سفر به شهرستان طبس و حضور در مراسم بدرقه شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: آمریکا و اتحادیه اروپا به دنبال این است که گسست نسلی ایجاد کند.

وی گفت: نسل جدید، نسلی است که امام را ندیده، دوران جنگ را لمس نکرده، از تلخی‌ها و شیرینی‌های آن دوران نمی‌داند اما نسل قدیم با آرمان‌های نظام، عجین شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با همه این تفاوت‌ها، نسل جدید اما همچنان به نظام و انقلاب وفادار است.

نسل جدید به انقلاب و نظام وفادار است

وی با تشبیه انقلاب به بوی گل، گفت: انقلاب مثل بوی گل است که وقتی ساطع می‌شود، همه جا را در بر می‌گیرد، آرمان‌های انقلاب هم مبتنی بر اسلام ناب و مترقی است که همه‌گیر شده است.

قناعت تصریح کرد: نسل جوان به دنبال آرمان‌خواهی است و از درک بالایی برخوردار بوده، به همین دلیل همه فشارها، تهدیدها و سمپاشی‌های دشمنان برای این است که‌ نسل جوان را از ما بگیرند.

وی افزود: حضور نسل قدیم و جدید در کنار هم در این جمع هزار و ۵۰۰ نفره زائران مرقد امام خمینی (ره)، این پیام را به همراه دارد که انقلاب زنده و پویاست.

کاروان زائران خراسان جنوبی متشکل از هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دیشب به طور همزمان با ۳۶ اتوبوس از آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس راهی مرقد امام راحل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha