۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 85129913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبر: 85129913
مهمترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان روستایی، برگزاری دوره داوری مسابقات فوتبال و برگزاری مسابقات دوومیداین بانوان از مهمترین اخبار ورزشی چهارمحال و بختیاری در هفته دوم خردادماه ۱۴۰۲ در استان بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در هفته دوم خردادماه ۱۴۰۲ میزان دوره مربیگری فوتبال درجه B آسیا بود که آیین افتتاحیه دوره مربیگری فوتبال درجه B آسیا با حضور طهمورث حیدری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد.

این دوره در ۲ مرحله ۱۰ روزه و با مدرسی قاسم رحیمی و دستیاری حمید سایبانی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آزمون‌های تئوری و عملی شرکت خواهند کرد.

برگزاری مسابقات قویترین مردان روستایی در چهارمحال وبختیاری

سرپرست هیات ورزش روستایی و بومی محلی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات قویترین مردان روستایی خبر داد.

اصغر قهرمان گفت: مسابقات قویترین مردان روستایی به همت این‌ هیات و با همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام و کمیته قویترین مردان استان برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات دوو میدانی بانوان

مسابقات دوومیدانی بانوان در ماده‌های پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، دوی ۱۰۰ متر، پرتاب وزنه و پرش ارتفاع برگزار شد.

در ماده پرتاب دیسک مهشید عادل مقام اول جوانان، هانیه مومنی مقام اول نوجوانان و ستایش حمزه پور مقام اول نونهالان را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب نیزه نسترن میرزائی مقام اول نونهالان را کسب کرد.

در ماده دو ۱۰۰ متر مهشید عادل مقام اول جوانان، نرگس جعفری مقام اول نوجوانان و نسترن میرزائی مقام اول نونهالان را به خود اختصاص دادند.

همچنین در ماده پرتاب وزنه نرگس خلیلیان مقام اول نوجوانان و در ماده پرش ارتفاع نرگس جعفری مقام اول نوجوانان را کسب کردند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان و جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد، نزدیک به ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای اُستان فعال هستند و بیش از ۳۹ درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha