۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85129933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشدار بندر ریگ گناوه : هفت چمن مصنوعی احداث شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85129933
بخشدار بندر ریگ گناوه :  هفت چمن مصنوعی احداث شد

گناوه - ایرنا - بخشدار بندرریگ از توابع شهرستان گناوه گفت: در راستای ایجاد نشاط در جامعه و تقویت زیرساخت‌های ورزشی در این بخش، پنج مجموعه ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای بخش و ۲ چمن مصنوعی در مدارس ویژه دانش‌آموزان(طرح شهید سلیمانی) این بخش در دولت سیزدهم با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال احداث شده است.

به گزارش ایرنا، ضرغام محمدی روز شنبه در جلسه بررسی وضعیت ورزش بخش ریگ در دفتر امام جمعه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: کاشت مجدد چمن طبیعی، تعویض کفپوش سالن ورزشی، اصلاح روشنایی، خرید سیستم برودتی سالن ورزشگاه و تجهیز سالن‌های رزمی مجموعه ورزشی شهر از دیگر اقدامات به عمل آمده در تقویت زیرساخت های ورزشی است.

وی افزود: یک مجموعه ورزشی چمن مصنوعی دانش‌آموزی نیز که سال‌ها به صورت نیمه تمام رها شده بود ، فعال و با اعتبار پنج میلیارد ریال در مرحله تعیین پیمانکار جهت ادامه عملیات تکمیلی قرار گرفته است.

محمدی گفت: این بخش به‌رغم برخورداری از جوانان مستعد و علاقه‌مند به فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی و افتخار آفرینی تعداد قابل توجهی از آن‌ها در عرصه ملی، اما مجموعه ورزشی، فاقد زیرساخت های مناسب بود که پس از آغاز بکار دولت سیزدهم به این مهم توجه و در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد تحرک و پویایی برای رفع کمبودها در این حوزه هستیم.

بخشدار بندر ریگ گناوه :  هفت چمن مصنوعی احداث شد

وی در خصوص ضرورت تامین و تجهیز مکان‌های ورزشی ویژه بانوان مرکز بخش و روستاهای تابعه گفت: در سال مالی ۱۴۰۲ در صورت همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان، آمادگی داریم که اعتبار لازم برای رفع سایر کمبودها در حوزه ورزش را تامین کنیم.

محمدی اظهارداشت: باتوجه به اینکه چندین روستا آمادگی خود را برای واگذاری زمین جهت اجرای مجموعه‌های ورزشی اعلام کردند، ضرورت دارد به نیازهای ورزشی این روستاها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان توجه خاصی شود و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمادگی مشارکت در اجرای طرح‌های ورزشی در این روستاها را دارد.

امام جمعه بندر ریگ بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی و توجه به مقوله فرهنگ در فعالیت های ورزشی تاکید و یک ضرورت دانست.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: در راستای حل مشکلات مردم، فضای تعامل و همکاری میان مجموعه اداری بخش حاکم است،

در پایان این نشست، یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از خدمات و تلاش‌های به‌عمل آمده در حوزه ورزش این بخش تقدیر کرد و گفت: مسائل مطروحه در این نشست از جمله موضوع تامین اعتبار جهت طرح‌های نیمه تمام ورزشی توجه و پیگیری قرار خواهد داد.

بخش بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha