ادامه تمرینات ملی پوشان کشتی آزاد در مازندران/ از خط و نشان غول کش تا تمرینات سبک یزدانی

ساری- ایرنا- دبیر هیات کشتی مازندران از آغاز دومین روز اردوی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان کشور در شهرستان محمودآباد استان مازندران خبر داد و گفت که تمرینات این کشتی گیران باحضور حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرمحمد یزدانی، رحمان عموزاد، علی سوادکوهی، امیرحسین زارع، رضا اطری و محمد نخودی زیر نظر پژمان درستکار در حال برگزاری است.

غلام نوری زاد روز شنبه در حاشیه برگزاری این اردوی کشتی گیران ملی پوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوی یک هفته ای این تیم برای نظارت بر ریکاوری کشتی گیران پس از جام تختی و همچنین انجام برخی از تست های آمادگی جسمانی مختص نفرات اصلی تیم و کشتی گیران اعزامی به رقابت های رنکینگ مجارستان از امروز در مازندران، آغاز شد.
وی ادامه داد : ۱۸ کشتی گیر برتر کشور در این اردو هفت روزه حضور دارند که بیشتر ترکیب اعضای تیم ملی کشتی گیران از مازندران هستند.
دبیر هیات کشتی مازندران اظهار داشت : کامران قاسمپور، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی، علی سوادکوهی، امیرحسین زارع و رضا اطری کشتی گیران مطرح مازندران حاضر در این اردو حضور هستند.

ادامه تمرینات ملی پوشان کشتی آزاد در مازندران/ از خط و نشان غول کش تا تمرینات سبک یزدانی

وی گفت: همه کشتی گیران به ویژه امیرمحمد یزدانی، قاسمپور، زارع عموزاد و سوادکوهی که بر باروز آمریکایی غلبه کرد و به غول کش معروف شد در این اردو سرحال و شاداب هستند و تلاش شد بهترین امکانات را در اختیار این ملی پوشان بگذاریم.

دبیر هیات کشتی مازندران با بیان این که، اعضای تیم ملی کشتی ایران در هتل سالاردره ساری اقامت دارند، گفت: روز گشته تمرینات این تیم با همراهی شرکت انبوه سازان هوتن در قائمشهر برگزار شد.
نوری زاد تصریح کرد : تیم ملی کشتی آزاد ۲ رقابت بازی های آسیایی چین در اواخر شهریورماه و رقابت های جهانی صربستان و گزینشی المپیک در اوایل مهرماه را پیش رو دارد و در ادامه رقابت های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که تابستان سال آینده برگزار می شود، در دستور کار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha