۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85130007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در تربت‌جام ۲ کشته برجا گذاشت

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85130007
تصادف در تربت‌جام ۲ کشته برجا گذاشت

مشهد-ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: برخورد خودروی پیکان وانت با پراید در شهرستان تربت‌جام، ۲ کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

سعید قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس تربت جام مبنی بر وقوع حادثه ترافیکی در جاده تربت جام _ احمد اباد صولت، ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه احمد آباد و پایگاه شماره یک شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: سه مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی و حیاتی به بیمارستان سجادیه تربت‌جام منتقل شدند که یک بانوی مسن و یک مرد میانسال از مصدومان به دلیل شدت جراحان جان باختند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام بیان داشت: مصدوم سوم که مردی میانسال است اکنون در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان سجادیه بستری و تحت درمان می باشد.

شهرستان های مرزی تربت جام و صالح آباد به ترتیب در ۱۷۰ و ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع شده و در مجموع ۳۱۰ هزار نفر جمعیت این شهرستانها زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha