۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85130247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توانمندسازی حدود هزار آموزش‌دهنده سوادآموزی در کردستان

سنندج- ایرنا- سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۹۹۰ نفر از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی استان با شرکت در دوره آموزشی" روش تدریس کتاب‌های درسی دوره‌های سواد آموزی" توانمند شدند.

گلبهار خسروی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دوره آموزشی ۴۰ ساعته که در ۶ عنوان درسی برگزار شد، شرکت کنندگان با آخرین روشهای تدریس دروس فارسی، ریاضی، قرآن، علوم تجربی، علوم اجتماعی و فرهنگ اسلامی آشنا شدند.

وی آشنایی با آموزش بزرگسالان و سوادآموزی و شناخت بزرگسالان و آشنایی با کلیات و فنون تدریس و روش‌های تدریس کتابهای درسی دوره سواد آموزی و انتقال را از محتوای آموزشی دوره توانمند سازی آموزش دهندگان اعلام کرد.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: علاوه بر برگزاری دوره توانمندسازی، در طول سال کارگاه های آموزشی و توجیهی نیز برای آموزش دهندگان برگزار و درباره مسائل جاری، مشکلات و روش‌های تدریس دروس سواد آموزی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت پاداش قبولی سواد آموزان سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دراستان گفت: در مجموع در فاصله این سال‌ها، چهار هزار و ۴۶۵ نفر از سواد آموزان استان قبول شده اند که ۲ هزار و ۱۱۵ نفر مربوط به سال ۱۳۹۹ و ۲ هزار و ۳۵۰ نفر نیز مربوط به سال ۱۴۰۰ بوده و مشمول دریافت پاداش هستند.

خسروی اضافه کرد: بر همین اساس به ازای سواد آموزان قبول شده در سال ۱۳۹۹ مبلغ یک میلیون و ۷۹۲ هزار ریال و سواد آموزان قبول شده در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به حساب افراد واجد شرایط واریز شده است.

به گفته وی سواد آموزانی که پاداش خود را دریافت نکرده‌اند کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، از دلیل واریز نشدن مبلغ پاداش خود اطلاع حاصل پیدا می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha