۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85130381
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ساعات کار جدید قطار شهری و اتوبوسرانی اصفهان اعلام شد

اصفهان - ایرنا - شهردار اصفهان از تغییر ساعات کار قطار شهری و اتوبوسرانی این کلانشهر در پی تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی قاسم‌ زاده روز شنبه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار داشت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات از روز ۱۶ خرداد به‌ منظور تسریع در رفت و آمد شهروندان، ساعات ارائه خدمات ناوگان حمل‌ و نقل عمومی شهری را نیز تغییر دادیم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس فعالیت اتوبوسرانی از ساعت ۵:۰۰ و فعالیت قطار شهری از ساعت ۵:۱۵ صبح آغاز خواهد شد

قاسم زاده افزود: خدمات قطار شهری از ساعت ۵:۱۵ با سرفاصله ۲۲ دقیقه و از ساعت ۶:۰۰ با سرفاصله ۱۱ دقیقه خواهد بود.

شهردار اصفهان ادامه داد: ساعت فعالیت وسائط نقلیه عمومی به این منظور تغییر یافت که اختلالی در تردد کارکنان ادارات و مراجعه‌کنندگان به سازمان‌ها ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، خدمت رسانی اتوبوسرانی اصفهان با حدود یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس انجام می‌شود، همچنین روزانه ۸۰ هزار مسافر از خط یک قطار شهری متشکل از ۲۰ ایستگاه استفاده می‌کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری اصفهان و بر اساس مصوبه هیأت وزیران، ساعت کاری ادارات استان اصفهان از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد.

بنا بر تصویب نامه هیأت وزیران و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، این تغییر ساعات آغاز بکار و خاتمه شامل تمام دستگاه‌های اجرایی(موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری) و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی است، بر این اساس ساعت شروع بکار و پایان دستگاه‌های یاد شده از ۱۵ خرداد از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

دستگاه‌های مشمول برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، موظفند باقی‌ مانده ساعات را بصورت دورکاری تعریف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha