حوادث رانندگی در خراسان رضوی ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد منجر به مصدومیت ۲۷ نفر شد.

محمد علیشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در ساعت ۱۰ و چهار دقیقه صبح امروز در مشهد بین آزادی ۲۳ و ۲۵ رخ داد افزود: این حادثه چهار مصدوم داشت که با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان های فارابی و ولایت مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه دوم تصادف یک دستگاه خودرو پراید با خودرو خاور در جاده گلبهار به مشهد بود که این حادثه هم حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز رخ داد و پنج مصدوم داشت که با اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که حادثه سوم تصادف ۲ دستگاه خودرو ام.وی.ام و پژو ۴۰۵ در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد بود که ۶ صبح امروز رخ داد و این حادثه هفت مصدوم داشت که یک مصدوم در محل درمان شد و ۶ مصدوم دیگر با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

علیشاهی افزود:حادثه چهارم واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده مشهد به تربت حیدریه در ساعت هشت و ۵۰ دقیقه صبح امروز بود که این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان حادثه با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی اضافه کرد: حادثه آخر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده مشهد به سمت بهشت رضا در ساعت ۹ صبح امروز بود که این حادثه ۶ مصدوم داشت و مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha