یکصد تخت جدید به  بیمارستان دهدشت افروده می شود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده یک بیمارستان مستقل در دهدشت احدااث و در نتیجه یکصد تخت جدید به تعداد تخت های بیمارستانی این شهر اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده یک بیمارستان جدید در سفر دوم هیات دولت در کهگیلویه کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به عدم توافق سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برای احداث بیمارستان در شهر دهدشت بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده بیمارستان تامین اجتماعی احداث خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: ظرفیت موجود برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهر دهدشت وجود دارد و هیچ مشکلی در این رابطه نیز نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش می‌ شود این پروژه در دور دوم سفر دولت به استان مصوب و سازمان تامین اجتماعی در دهدشت بیمارستان احداث کند، همچنین وزارت بهداشت نسبت به تکمیل آن اقدام کند که باید ۱۰۰ تخت بیمارستانی اضافه شود.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی دهدشت دارای ۱۷ بخش درمانی است.

بیمارستان امام خمینی دهدشت جمعیت ۲۲۰ هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را پوشش می دهد.

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سال ۱۳۷۸ با ۱۶۰ تخت درمانی که شامل بخش های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد.

این بیمارستان دارای بیش از ۴۱۵ نیروی درمانی شامل کارشناسان هوشبری، اتاق عمل، پرستار، بهیار، کمک بهیار، کارشناس آزمایشگاه و رادیولوژی و بخش‌های پاراکلینیکی(سی تی اسکن و ام آر آی) و ماما است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha