نبی: انتظار ما از تیم نوجوانان کسب سهمیه و صعود به مراحل بالاتر جام‌جهانی است

تهران- ایرنا- نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: انتظار ما از تیم فوتبال نوجوانان این است که پس از کسب سهمیه جام‌جهانی برای صعود به مراحل بالاتر تلاش کرده و با رعایت اخلاق حرفه‌ای عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی که امروز از اردوی تیم فوتبال نوجوانان ایران بازدید می‌کرد در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در این مدت تلاش‌های بسیاری از سوی سرمربی تیم و دیگر عوامل مربوطه انجام شده که جای تقدیر دارد. اگر می‌خواهید موفق شوید باید به صورت تیمی کار کرده و با هم برای نام ایران تلاش کنید. این اراده در شما وجود دارد و انتظار ما هم این است که با رعایت اخلاق حرفه‌ای سهمیه جام‌جهانی را کسب کرده و بعد از آن به فکر حضور در مراحل بالاتر باشید.

وی ادامه داد: شما امانتدار بازیکنانی هستید که به نمایندگی از سوی آنها افتخار پوشیدن لباس تیم ملی را به دست آورده‌اید، خروجی شما حضور در تیم امید و بعد از آن تیم ملی بزرگسالان است و اگر می‌خواهید به آن رده راه یابید باید تلاش خود را دو چندان کنید. تیم ملی کالای خریدنی نیست و باید قدر فرصتی که دارید را به خوبی درک کرده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال یادآور شد: در این مسیر فدراسیون فوتبال در کنار شما خواهد بود و پشتیبانی خوبی را انجام می‌دهد، شما تنها نبوده و همه با هم هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha