۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبر: 85131183
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اسدی: از مصاحبه فراری هستم/ تمرکزم روی بازی و خانواده است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور گفت: از مصاحبه کردن فراری هستم و دوست دارم تمرکزم را بر روی بازی گذاشته و بعد از آن وقتم را برای خانواده‌ام بگذارم.

به گزارش ایرنا، رضا اسدی در ابتدای تمرین تیم ملی فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: از امروز به جمع سایر بازیکنان اضافه شدم و امیدوارم اردوی خوبی برای همه ما باشد.

وی ادامه داد: ما یک هدف بزرگ داریم و تلاش همه ما این است که به آن هدف دست یابیم. لباس تیم ملی خیلی مهم و ارزشمند است و هر بازیکنی که این لباس را می‌پوشد باید دل میلیونها ایرانی را شاد کند.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران و مقایسه آن با سایر رقبای این تیم گفت: بازی‌های تدارکاتی خیلی مهم است و اگر این فرصت پیش بیاید که با تیم‌های بزرگ بازی شود بهتر هم خواهد بود اما مهمتر این است که مربی چه می خواهد و بازیکنان چگونه می‌توانند آن را درک و در زمین اجرایی کنند و این هماهنگی حتی در بازی‌های کوچک هم به دست می‌آید.

اسدی با تاکید بر اینکه کمتر مصاحبه کرده و بیشتر تمرکز خود را بر روی بازی و عملکرد خود در طول لیگ کرده بود گفت: من از مصاحبه کردن فراری هستم و دوست دارم بیشتر تمرکز خود را بر روی بازی‌ام بگذارم. بعد از بازی هم حواسم به خانواده‌ام است و دوست دارم وقت خودم را با آنها سپری کنم. برای همین است که مصاحبه نمی‌کنم یا کمتر انجام می‌دهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha