حاج‌صفی: استارت قهرمانی در آسیا را از تورنمنت کافا می‌زنیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال معتقد است قهرمانی در تورنمنت کافا می‌‎تواند شروعی برای قهرمانی تیم ملی کشورمان در آسیا باشد.

به گزارش ایرنا، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال در حاشیه شروع تمرینات تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا، گفت: یک کمپ چهار روزه را در پیش داریم، یک سری بازیکن جدید به اردوی تیم ملی دعوت شدند که برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سالیان سال پیراهن تیم ملی را بپوشند و برای تیم ملی افتخارآفرینی کنند.

حاج‌صفی درباره کیفیت تورنمنت کافا خاطرنشان کرد: تورنمنت بدی نیست و تیم‌های خوبی حضور دارند، عمان و ازبک هستند و رویارویی با این حریفان آماده‌سازی خوبی برای جام ملت‌ها است و امیدوارم بتوانیم استارت قهرمانی را از تورنمنت کافا بزنیم و در جام ملت‌ها قهرمان شویم.

وی در ادامه درباره شرایط خوبی در این فصل باشگاهی با تیم آک آتن در لیگ یونان داشت، تصریح کرد: بعد از جام‌جهانی با یک شرایط خوب وارد باشگاه شدم، بهترین شرایط را داشتم و خوشحالم. الان هم در خدمت تیم ملی هستم و اگر کادرفنی صلاح بداند بازی خواهم کرد و سعی ‌می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و مثمرثمر باشم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره توجه بیشتر به بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران با حضور کادر فنی جدید، تاکید کرد: این نشان‌دهنده این است که کادر فنی لیگ را زیر نظر دارد و بازی‌ها را تماشا می‌کنند و فرقی بین تیم بالا و تیم پایین جدول نگذاشتند و هر کسی در لیگ شرایط خوبی داشته، دعوت شده است و امیدوارم که سال‌ها این بازیکنان برای تیم ملی بدرخشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha