۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85131277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش بار ترافیک با افتتاح بزرگراه سرتل - تنگک در بوشهر

بوشهر- ایرنا- شهردار بندر بوشهر گفت: با افتتاح پروژه بزرگراهی سرتل - تنگک در ۴۸ ساعت آینده، بارترافیکی محلات جنوبی شهر بوشهر با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت کاهش می‌یابد.

حسین حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این پروژه در اوائل ماه جاری توسط شورای شهر بوشهر بنام شهید بیژن گُرد از سرداران شهید مبارزه با استکبار آمریکا در خلیج فارس نام‌گذاری شده است.

وی افزود: بزرگراه شهید بیژن گرد در دو قطعه به طول سه هزار و ۳۰۰ متر به‌ ترتیب در آبان و بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و برای احداث آن ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار بوشهر تصریح کرد: در کنار کاهش بار ترافیکی محلات جنوبی شهر بوشهر، این پروژه به عنوان پدافند غیرعامل در حوزه زیرساخت راه‌ها نیز مورد توجه است.

حیدری ادامه داد: اگر چه با شروع به کار شورای ششم چندین پروژه نیمه کاره از جمله تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی و چرخ و فلک در تعهد اجرایی شهرداری بندر بوشهر قرار گرفت اما این پروژه بزرگراهی نیز تعریف و در کنار تکمیل پروژه‌های باقیمانده، این پروژه بزرگراهی نیز آغاز و تکمیل شد.

کاهش بار ترافیک با افتتاح بزرگراه سرتل - تنگک در بوشهر

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، سعی ما این است که با تمرکز بر پروژه های نیمه‌تمام طی ۶ ماه اول سال، بخش عمده‌ای از آنها وارد فاز تکمیلی و بهره‌برداری برسد.

حیدری گفت: شهرداری بوشهر چندین پروژه بزرگ زیرساختی شهری در دست اجرا دارد که هر کدام از آنها می تواند در توسعه ارائه خدمات شهری مفید واقع شود.

شهردار بوشهر بیان کرد: گذر مرکز تحقیقات از پارک دانشجو تا بیمارستان سلمان فارسی که سبب کاهش ترافیک و دسترسی آسان تر به بیمارستان می‌شود از جمله این پروژه ها است.

حیدری ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر نزدیک به ۵۰ پروژه در قالب‌های مختلف در دست اجرا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha