۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85131718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار واحد آتش نشانی دزفول درگیر اطفای حریق یک واحد خوراک دام شدند

دزفول- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: چهار واحد آتش نشانی دزفول درگیر اطفای حریق یک واحد خوراک دام شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد دوشنبه افزود: ساعت ۱۴: ۱۶ دقیقه عصر امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در انبار کاه یک شرکت خوراک دام اطلاع رسانی شد.

وی افزود : ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک دزفول را به محل حادثه واقع در نزدیکی شرکت دوده فام اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق کردند.

بهشتی فرد اظهارکرد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، انبار کاه یک شرکت خوراک دام طعمه حریق شد که توسط آتش نشانان کنترل و از سرایت آتش به سوله های دیگر جلوگیری بعمل آمد.

رییس آتش نشانی دزفول افزود: با توجه به گسترده بودن حریق از واحد های آتش نشانی شهرک صنعتی، شرکت دوده فام و شرکت صنایع فولاد روهینا کمک گرفته شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

بهشتی فرد با اشاره به حجم بسیار زیاد این حریق افزود: پس از هفت ساعت از اعلام حریق و تلاش آتش نشانان برای مهار آتش، حریق در کنترل آتش نشانان است و یک خودروی ۱۴ هزار لیتری به همراه سه مامور آتش نشانی بصورت آماده باش در محل حادثه تا پایان آتش سوزی حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha