بیمارستان لنده ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان لنده با۵۵درصد پیشرفت فیزیکی روند اجرایی خوبی دارد.

سعید جاودان سیرت روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۵۰۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که روند اجرایی این طرح به خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح تزریق اعتبارات بیشتر نیاز است.

جاودان سیرت اضافه کرد: یکی از اولویت های اصلی دانشگاه در سفر دوم هیات دولت به استان تصویب تامین اعتبارات لازم برای تسریع در روند اجرایی این پروژه خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی ناظرین و پیمانکار در اجرای این طرح گفت: با تکمیل این طرح بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان لنده برطرف خواهد شد. جاویدان سیرت تصریح کرد: این بیمارستان محلی در زمینی به مساحت جهار هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده یکی از طرح‌های خوب دولت در حوزه بهداشت و درمان است که با همکاری بنیاد علوی در شهرستان محروم لنده در حال اجرا است.

۱۴ خانه بهداشت نیز در روستاهای شهرستان به متقاضیان خدمات مختلف بهداشتی و در مانی ارائه می دهند.

شهرستان ۲۳ هزار نفری لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha