نخستین عضو علی‌البدل از عضویت در شورای شهر زنجان استعفا داد

زنجان - ایرنا - علی اسماعیلی نخستین عضو علی‌البدل و مدیرکل آموزش و پرورش استان روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان از عضویت در شورا استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین جلسه رسمی شورای شهر زنجان بعد از استعفای ۲ تن از اعضای شورا به نام های حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی و انسیه ابوبصیر جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز با حضور سایر اعضا در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه از علی اسماعیلی نخستین عضو علی‌البدل شورای شهر و مدیرکل آموزش و پرورش استان جهت عضویت در شورا با ابلاغیه فرمانداری زنجان دعوت شده بود.

وی در این جلسه، گفت: فضای خدمت برای بنده در شورا یا آموزش و پرورش تفاوتی ندارد اما با توجه به اینکه سالیان سال در آموزش و پرورش هستم، احساس کردم که شرایط خدمت من در آنجا فراهم‌تر است.

اسماعیلی با بیان اینکه به عنوان یک عضو شورا به اعتماد و رای مردم احترام می‌گذارم، افزود: با توجه به حساسیت آموزش و پرورش تصمیم گرفتم که به عنوان سرباز و خادم مردم در آموزش و پرورش خدمت کنم.

وی در ادامه نامه استعفای خود را به رییس جلسه تقدیم کرد.

در ادامه جلسه رسمی و علنی امروز شورای شهر زنجان، اکبر اوصالی و جلال کرمی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر زنجان تحلیف شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha