۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85132236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۳۴۴۰ تُن انواع کودهای یارانه‌ای در تهران

۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85132236
توزیع ۳۴۴۰ تُن انواع کودهای یارانه‌ای در تهران

شهرری - ایرنا - مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران از توزیع بیش سه هزار و ۴۴۰ تن انواع کودهای یارانه ایی طی ۲ ماهه ابتدایی امسال در سطح مزارع این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران، علی محمدحسینی روز سه شنبه اظهار داشت: این مقادیر کود شامل سه هزار و ۲۰۱ تُن ازته، ۱۲۵ تُن فسفاته و ۱۱۴ تُن پتاسه بوده که در بین کارگزاران استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: هدف از این کار حمایت، تامین و توزیع نهاده های اصلی و مهم کشاورزی کشور بین کشاورزان بوده است.

محمدحسینی با بیان اینکه باید الگوی کشت بر اساس اصول و ضوابط آن برای حمایت از کشاورزان در استان تهران نهادینه شود، خاطرنشان کرد: اگر این امر محقق شود آن زمان می توان کود مورد نیاز کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت می کنند به درستی تامین کرد تا تولید محصولات با قیمت کمتری امکان پذیر شود.

این مسئول افزود: با توجه به اتصال سامانه پایش کودی با سامانه جامع پهنه بندی، کود تنها به اشخاصی تعلق می گیرد که کشاورز واقعی بوده و میزان کشت آن در سامانه پهنه بندی مشخص شده باشد.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان تهران هم باید با هماهنگی معاون تولیدات گیاهی سازمان نسبت به ارائه خدمات قابل قبول به کشاورزان و جذب حداکثر سهمیه کودهای شیمیایی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha