النخاله بر تداوم نبرد با رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد

تهران - ایرنا - «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در دیدار فرماندهان جدید گردان های قدس وابسته به این گروه مقاومت، بر تداوم نبرد با رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از منابع خود در بیت المقدس نوشت: فرماندهان جدید گردان های قدس که جانشین همرزمان ترور شده خود توسط رژیم صهیونیستی شده اند، در قاهره پایتخت مصر با النخاله دیدار و گفت وگو کردند.

به گفته این منابع، النخاله از شجاعت فرماندهی گردان‌های سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) و فرماندهان آنها در جریان نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی و نیز تداوم این نبرد با همان شدت و قدرت توسط فرماندهان جدید تمجید کرد.

این منابع تاکید کردند که النخاله یکی از شخصیت هایی است که به گشایش روابط مستقیم و دیدار و شنیدن مستقیم سخنان و مطالبات و همچنین ترغیب فرماندهان به کار و تلاش بیشتر و توسعه قابلیت های نظامی خود مفتخر است.

نام رهبران گردان های قدس که در درگیری اخیر نظامی با رژیم صهیونیستی ترور شدند، جزو هیاتی از جنبش جهاد اسلامی بود که قرار بود ۹ ماه می گذشته به قاهره سفر کنند.

النخاله چند روز پیش در رأس هیاتی شامل اعضای جنبش خود در نوار غزه و خارج از آن برای دیدار با مقامات مصری وارد قاهره شد.

وی امروز با «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر درباره مسائل مختلف مورد علاقه دو طرف دیدار کرد.

النخاله روز دوشنبه نیز با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و با حضور رهبران دو جنبش نشستی برگزار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha