۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85132255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ میلیارد ریال صرف تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که بخشی از آن از محل اعتبارات ملی سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تامین شد.

به گزارش ایرنا ، هاشم علایی روز سه‌شنبه در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل، از تکمیل و بهره‌برداری فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با بهره‌برداری رسمی از فاز دوم این تصفیه‌خانه که ظرفیت پالایش ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب پساب در شبانه‌روز را خواهد داشت، مجموع ظرفیت پالایش ۲ فاز به پنج هزار مترمکعب در شبانه‌روز افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به تکمیل ظرفیت فاز نخست ، اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه اواخر سال ۱۳۹۹ آغاز شد و هم‌اکنون به ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و قرار است با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شود.

علایی از دیگر شاخصه‌های مهم این طرح را استفاده از ظرفیت و توان بالای پیمانکاران بومی استان برشمرد و افزود: طراحی این مدول، از بهترین روش‌های احداث تصفیه‌خانه در سطح کشور بوده که این موضوع نشان از توان بالای ظرفیت فنی و مهندسی استان برای اجرای طرح‌های مهم و تاثیرگذار دارد.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی ۲ اردبیل به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین شهرک صنعتی استان نیازمند توجه بیشتر است و امیدواریم با افتتاح فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب، مشکلات پالایش پساب خروجی واحدهای تولیدی برای چند سال آتی مرتفع شود.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha