۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85132312
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش‌از ۲ هزار زوج به مرکز درمان ناباروری مولود زاهدان مراجعه کردند

زاهدان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ۲ هزار و ۳۷۹ زوج نابارور پارسال برای درمان به مرکز درمان ناباروری مولود بیمارستان علی ابن ابی‌طالب (ع) این شهرستان مراجعه کردند.

دکتر حبیب غزنوی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرکز ناباروری مولود یک مرکز مجهز و فوق پیشرفته در جنوب شرق کشور است اظهارداشت: در این مرکز علاوه‌بر پذیرش بیماران سیستان و بلوچستان، پذیرش از استان های همجوار و کشورهای دیگر نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری مولود زاهدان از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون بیش‌از ۲ هزار سیکل القاء تخمک گذاری و IUI و بیش از ۱۴۰۰ مورد IVF در این مرکز انجام شده گفت: میزان موفقیت بارداری در زوج‌های با مشکلات ناباروری در مرکز درمان ناباروری مولود زاهدان به طور میانگین ۴۰ درصد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این مرکز تنها مرکز سطح سه دولتی زیر پوشش دانشگاه هست که با تمامی بیمه‌های پایه درمانی قرارداد دارد و در حال ارائه تمامی خدمات درمان ناباروری است.

وی از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به زوجین نابارور در حوزه دانشگاه خبر داد و اظهارداشت: پارسال در مجموع ۶۵ زوج نابارور جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه به بانک معرفی شدند.

غزنوی ادامه داد: زوج های نابارور می‌توانند در ساعت اداری، با مراجعه به دفتر امور بیماری‌های خاص نسبت به دریافت نامه جهت معرفی به بانک و بهره‌مندی از این خدمات اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha