۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85132397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سریال سرقت مهمات از پادگان های رژیم صهیونیستی ادامه دارد

تهران - ایرنا - رسانه‌های صهیونیستی از سرقت ده ها هزار گلوله تفنگ از یکی از پادگان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی خبر داد که ده ها هزار گلوله تفنگ از یکی از پادگان های تحت سیطره این رژیم در جنوب فلسطین اشغالی به سرقت رفت.

این خبرگزاری به جزییات بیشتری در این خصوص اشاره نکرده اما گزارش‌های رسانه ای حاکی است که سرقت از پادگان‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی به معضلی جدی برای این رژیم تبدیل شده است.

اواخر اردیبهشت ماه امسال نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از پایگاه های نظامی این رژیم مورد حمله قرار گرفت و مقادیر زیادی سلاح از آن به سرقت رفت.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که این سلاح‌ها در جریان آموزش نظامی در نزدیکی پایگاه «تسئیلیم» یا «تزلیم» به سرقت رفته است.

در همین راستا، رژیم اشغالگر اسرائیل ۲۰ آبان ماه نیز اعلام کرده بود که یکی از پایگاه های نظامی این رژیم در جولان اشغالی سوریه مورد حمله قرار گرفت و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از آن به سرقت رفت.

رسانه های رژیم صهیونیستی در آن زمان نیز گفتند که دستگاه‌های امنیتی و پلیس این رژیم در حال تحقیق درباره سرقت حدود ۷۰ هزار گلوله و ۷۰ نارنجک دستی از یک پایگاه نظامی در جولان اشغالی سوریه است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» ‌نیز در آن زمان نسبت به تداوم حوادث مربوط به سرقت سلاح و مهمات از پایگاه های نظامی متعلق به ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هشدار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha