تقویت ایمان و امید رمز موفقیت در دنیای امروز است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ و امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم در مرقد امام راحل گفت: تقویت ایمان و امید رمز موفقیت در دنیای امروز است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: نبی مکرم اسلام (ص) هم با تکیه بر این ۲ مساله توانست در خفقان دوران جاهلیت، اسلام را به پیروزی برساند.

وی اظهار کرد: پیامبر(ص) به چیزی که بر وی نازل شده و به مسیر خود بسیار امیدوار بود و بدان ایمان داشت و همه مومنان و اصحاب پیامبر(ص) نیز ایمان قوی و محکمی داشتند و خدا امید را به آنها ارزانی کرده بود.

وی ادامه داد: اصحاب پیامبر(ص) چنان به نصرت الهی امید داشتند که براساس قرآن کریم، زمانی که به آنها گفتند همه بر علیه شما جمع شدند نه تنها نترسیدند بلکه ایمانشان اضافه شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ با اشاره به تکریم حجت الاسلام فعال‌آذر اضافه کرد: از همان ابتدا که ایشان مسوولیت مرکز اسلامی استان را بر عهده گرفت تمام تلاش خود را برای وحدت علمای شیعه و سنی و مردم به کار بست تا هم افزایی و همگرایی افزایش یابد و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق بود.

تقویت ایمان و امید رمز موفقیت در دنیای امروز است
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: خوشبختانه بزرگان اهل‌سنت نیز به این مساله کمک کردند و موفقیت‌های بسیار خوبی را به دست آوردند.

وی تاکید کرد: امید است که همه دست به دست هم دهند تا این اخوت، برادری و اتحادی که میان مذاهب اسلامی و حتی صمیمیتی که میان ادیان مختلف است، ادامه یافته و عمیق‌تر و گسترده‌تر شود.

تقویت ایمان و امید رمز موفقیت در دنیای امروز است

در این مراسم از تلاش‌های چندین ساله حجت الاسلام «عسگر فعال آذر» قدردانی و حجت الاسلام «سید سعید آزاد موسوی» به عنوان مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha