سومین دوره مسابقات رالی بازنشستگان در هفت استان کشور برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری سومین دوره مسابقات رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری در هفت استان کشور در تیر امسال خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، مسعود خواست‌خدایی افزود: در تیر امسال، مرحله سوم رالی گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان کشوری ویژه بزرگداشت دهه امامت و ولایت و پاسداشت ۲۵ ذی‌الحجه (روز خانواده و تکریم بازنشسته) در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری، قم و یزد برگزار خواهد شد.

خواست خدایی یادآور شد: این مسابقات با هدف ارتقای فرایندهای انگیزشی و ترویج فرهنگ گردشگری سلامت محور برای بازنشستگان و وظیفه بگیران زیرپوشش صندوق و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در سطح استان‌های هدف برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی ورزشی به هیچ وجه مسابقه سرعت نیست و به صورت «نقشه‌خوانی» و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

به گفته خواست‌خدایی، در پایان مسابقات شرکت‌کنندگانی که در زمان مناسب و با کمترین تخلفات رانندگی مسیر را طی کنند، به عنوان برنده رالی معرفی خواهند شد.

براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام، روز برگزاری مسابقه و کسب آگاهی بیشتر با مدیریت استان‌های برگزار کننده این دوره از مسابقات تماس گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha