۲۷ میز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور در آذربایجان شرقی برپا شد

تبریز - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور گفت: در آستانه سفر آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی، ۲۷ میز ارتباطات مردمی در استان برپا شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام احمد صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزهای ارتباطات مردمی دستگاههای اجرایی برای ملاقات و دیدار چهره به چهره با مسئولان و پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی دایر شده است.
وی اعلام کرد: این میزها در روزهای چهارشنبه ، پنج‌شنبه و جمعه ۱۷، ۱۸، ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ در ساختمان ادارات کل مرکز استان دایر است.
حجت الاسلام صالحی اظهارکرد: در این میزها معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرا و روسای سازمانها پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم هستند.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محسن عسکری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی و نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی از در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برپا شده است.

میز سازمان اداری استخدامی کشور با حضور محمد ابوئی مهریزی، مدیرکل مجلس و استان‌ها و قاسم علی اکبری مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی به نشانی تبریز، بلوار ۲۹ بهمن(راهنمایی)، جنب شرکت مخابرات بر پا شده است و مسوولان پاسخگوی سوالات مردم در حوزه اداری و استخدامی خواهند بود.

میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با حضور دکتر ذبیح اله سلمانی نماینده تام الاختیار وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اموراقتصادی و دارایی و هیات همراه و نیز مدیران کل و نمایندگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در استان آذربایجان شرقی شامل؛ اموراقتصادی ودارایی، منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، امورمالیاتی،گمرکات، بانکها و بیمه های دولتی و خصوصی، جمع آوری و فروش اموال تملیکی و منطقه ویژه اقتصادی سهلان در محل باشگاه ورزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی به نشانی؛ تبریز، اول زعفرانیه، جنب شرکت مخابرات استان برپا شده است.

میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الإختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت خانه در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به نشانی تبریز ـ خیابان ارتش جنوبی – روبروی خیابان ارک دایر شده است.

فعالیت میز ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، سید مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش و سید امیر موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش در محل تالار معلم آغاز شده است و تا روز جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی و در راستای اهداف دولت مردمی در رسیدگی و بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه، ستاد ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل "خانه فرهنگ تبریز" واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به نشانی تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به چهارراه آبرسانی، خانه فرهنگ تبریز، طبقه چهارم تشکیل شده است.

این ستاد ارتباطات مردمی در آستانه سفر استانی رییس جمهور و با حضور دکتر مهدی باب‌الحوائجی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی و اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد هفدهم، هجدهم و نوزدهم خردادماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برپاست.

با استقرار این ستاد ارتباطات مردمی و با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان‌شرقی، درخواست ها و مسائل مراجعان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

میز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف رسیدگی به مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور داریوش رمضانی، معاون مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده وزیر در سفرهای استانی در محل اداره کل ارتباطات استان در بلوار شهید باکری تشکیل شده است و پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم خواهد بود.
در این میز به صورت مستقیم و از نزدیک، مشکلات مردم استان در زمینه پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهرها و روستاهای استان، اپراتورهای ارتباطی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و ICT روستایی، کسب و کارهای فاوا، پست، پست بانک، شرکت های ارائه دهنده اینترنت و مخابرات دریافت و پس از ثبت در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱)، اقدامات لازم جهت بررسی و رفع این مشکلات انجام می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی آخر هفته جاری (روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد جاری) به عنوان پنجمین سفر از دور دوم سفرهای استانی به آذربایجان شرقی سفر می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha