۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۵:۳۵
کد خبر: 85132798
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تداوم جنایت در آمریکا؛ ۲ نفر بر اثر تیراندازی کشته شدند

تهران- ایرنا- پلیس ایالت ویرجینیا آمریکا اعلام کرد که عصر سه‌شنبه به وقت محلی بر اثر حادثه تیراندازی در پارک مونرو ریچموند واقع در دانشگاه ویرجینیا کامنولث ویرجینیا ۲ نفر کشته شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از سی‌ان‌ان، ریک ادواردز رئیس پلیس موقت شهر ریچموند گفت: مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های شهر در سالن تئاتر آلتریا که در جوار این پارک قرار دارد، برگزار شد.

وی افزود: هفت نفر در این حادثه هدف تیراندازی قرار گرفتند و دو مرد ۱۸ و ۳۶ ساله از مجروحان این حادثه جان باختند.

رئیس پلیس موقت ریچموند خاطرنشان کرد: ۲ نفر در این حادثه بازداشت شده‌اند.

ادواردز افزود: به غیر از هفت نفری که در این حادثه هدف گلوله قرار گرفتند، برخی از حضار در این مراسم هم به دلیل هرج و مرج ناشی از شلیک گلوله‌ها در زیر دست و پای مردم وحشت‌زده افتاده و مجروح شدند و یک نفر هم بر اثر برخورد با یک ماشین مجروح شده است.

لوار ام استونی شهردار ریچموند نیز در مورد این حادثه، گفت: نه فقط به خاطر خانواده‌های درگیر در این حادثه بلکه برای کل شهر، مهاجمان به دست عدالت سپرده خواهند شد.

جیسون کامرس رئیس مدارس دولتی ریچموند نیز در این رابطه اظهار کرد: مراسم فارغ‌التحصیلی به پایان رسیده بود و فارغ التحصیلان در بیرون از سالن تئاتر با خانواده خود عکس می‌گرفتند که حادثه تیراندازی رخ داد.

کامرس افزود: من دیگر در این مورد حرفی ندارم؛ از اینکه می‌ببینم هر از چندگاهی مردم و بچه‌های ما آماج گلوله قرار می‌گیرند، خسته شده‌ام و به کل جامعه آمریکا التماس می‌کنم که دست از این کار بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha