۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85132859
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان، رسیدگی به مطالبات خود را خواستار شدند

زنجان - ایرنا - شماری از متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان روز چهارشنبه با حضور مقابل استانداری، رسیدگی به مطالبات خود را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، موضوعات مختلفی از قبیل میزان پیشرفت پروژه ها، افزایش چند باره آورده متقاضیان، تاخیر در تحویل واحدها و تسریع در تحویل آنها از جمله مطالبات حاضران بود.

شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی از قبیل «من مستأجرم نه سرمایه دار»، «پیمانکار بی بضاعت نمی خواهیم»، «لزوم ورود دادستان به پروژه های نهضت مسکن» و «تورم، گرانی، بلای مسکن ملی» خواستار توجه مسئولان اجرایی و قضایی نسبت به مسائل و مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن در استان شدند.

یکی از متقاضیان واحدهای نهضت ملی در شهر زنجان به خبرنگار ایرنا گفت: قرار بود پروژه مسکونی ما ظرف ۲ سال آماده و تحویل شود ولی الان به سال سوم رسیده و همچنان پروژه ما تکمیل نشده است.

وی گفت: همچنین طبق اخبار و اطلاعات دریافتی، آورده متقاضیان افزایش زیادی پیدا کرده و خیلی ها دیگر توان پرداخت این مبالغ را ندارند و امیدواریم صدای ما به گوش مسوولان امر برسد.

این متقاضی مسکن ملی در استان زنجان اضافه کرد: قرار بود این واحدها حداقل مقداری ارزانتر به دست مردم برسد ولی الان هزینه فعلی برای برخی واحدها در پروژه های گلشهر با احتساب وام آن به یک میلیارد و ۳۰۰ مییلون تومان هم می رسد.

یکی دیگر از متقاضیان به خبرنگار ایرنا گفت: به ما اعلام شده بود واحد مسکونی تحویلی ۹۵ متری است ولی وقتی به پروژه مراجعه کردیم متوجه شدیم مساحت واحدها ۸۰ متر بوده و هزینه واحد ۹۵ متری از ما دریافت شده است و باید در این خصوص شفاف سازی شود.

یک بانوی میانسال نیز به خبرنگار ایرنا گفت:چرا زودتر این خانه ها را تکمیل نمی کنند و تحویل نمی دهند؟ چون هر چقدر که دیرتر می شود قیمت تکمیل آنها بالاتر می رود از سوی دیگر ما چه تقصیری داریم که پیمانکار پروژه، ضعیف عمل می کند، مسئولان باید فکری به این وضعیت کنند.

هم اکنون ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف زنجان در دست اجراست.

به گفته مسئولان، زنجان در میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن از استان های پیشرو کشور است و به زودی فرایند تحویل واحدهای تکمیل شده را آغاز می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha