۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85132880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ خانه احسان در استان ایلام فعال شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85132880
۱۱ خانه احسان در استان ایلام فعال شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: ۱۱ خانه احسان ستاد اجرایی در استان به منظور ارائه خدمت به جامعه هدف در طول یک سال گذشته فعال شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام، محمد زارع روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح خانه احسان محله «فرزگه» شهرستان ایوان، اظهار کرد: هدف از راه اندازی خانه های احسان در سطح استان توانمند سازی محلات با محوریت اشتغالزایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون در شهرستان ایوان ۲ خانه احسان افتتاح شده است، گفت: افرادی که در خانه های احسان‌ فعالیت می‌کنند نسبت به شناسایی و توانمندسازی افراد دارای مهارت و نیازمند حمایت معیشتی با همکاری سایر دستگاه ها اقدام می‌کنند.

زارع با تاکید بر اینکه متقاضیان ایجاد شغل دارای مهارت با معرفی از طرف خانه‌های احسان‌ جهت راه‌اندازی کسب و کار تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می کنند، تصریح کرد: هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها در موفق عمل کردن خانه های احسان‌ بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: کمبودهای محلات توسط خانه های احسان‌ شناسایی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آنها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

وی، با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ایوان متدین، مردمدار و با لیاقت هستند و خدمت به این منطقه یک فرصت است، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین موکب‌های این شهرستان که در مسیر تردد زائران مرز مهران قرار دارند مورد حمایت ستاداجرایی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۱۲ شهرستان در دو حوزه شمالی و جنوبی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha